Rozměry: |
200x131x13mm |
Váha: |
250g |
Nakladatel: |
Via |
EAN: |
9788076425484 |
ISBN: |
978-80-7642-548-4 |
Kód |
D0526276 |
Než můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak typicky rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
Způsob dopravy |
Cena |
Kdy zboží obdržím? |
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč*
|
02.05.2024 (ČT)
|
|
Balík do ruky |
79 Kč*
|
02.05.2024 (ČT)
|
|
Balík na poštu |
79 Kč*
|
02.05.2024 (ČT)
|
|
PPL v České Republice |
95 Kč*
|
02.05.2024 (ČT)
|
|
PPL na Slovensku |
199 Kč*
|
03.05.2024 (PÁ)
|
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby |
Cena |
|
Twisto |
ZDARMA
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna |
39 Kč
|
|
Bankovním převodem předem |
ZDARMA
|
|
Dobírka |
39 Kč
|