| Autor | Richard Shotton |
|---|---|
| Jazyk: | Česky |
| Vazba: | brožovaná |
| Počet stran: | 216 |
| Rok vydání: | 2020 |
| Běžná cena: | 299 Kč |
|---|---|
| Sleva: | 20% |
| Naše cena: | 238 Kč |
| Skladem | |
| Rozměry: | 200x131x13mm |
|---|---|
| Váha: | 250g |
| Nakladatel: | Via |
| EAN: | 9788076425484 |
| ISBN: | 978-80-7642-548-4 |
| Kód | D0526276 |
Chcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak rozhodovací proces typicky probíhá, ať už se jedná o triviální úvahu o tom, co si dáme k jídlu, nebo o podstatné téma, jako je změna práce.
Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami a zkresleními, a své poznatky prezentuje v kontextu tvorby efektivních reklamních kampaní. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu doplňuje bohatou sadou příkladů, které ilustrují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, ale naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
| Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
|
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 24.11.2025 (PO) |
|
|
Balík do ruky | 79 Kč* | 24.11.2025 (PO) |
|
|
PPL v České Republice | 95 Kč* | 24.11.2025 (PO) |
|
|
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 25.11.2025 (ÚT) |
| * K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
|||
| Způsob platby | Cena | |
|
|
Twisto | ZDARMA |
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč |
|
|
Bankovním převodem předem | ZDARMA |
|
|
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
| 79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |