| Běžná cena: | 241 Kč |
|---|---|
| Sleva: | 12% |
| Naše cena: | 213 Kč |
| Skladem | |
| Rozměry: | 210x150x10mm |
|---|---|
| Váha: | 174g |
| Nakladatel: | Wolters Kluwer SR s. r. o. |
| EAN: | 9788089047383 |
| ISBN: | 978-80-89047-38-3 |
| Kód | D0397663 |
Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. U čitateľa sa predpokladajú určité teoretické vedomosti z oblasti marketingu, predovšetkým základných pojmov a marketingových teórií
| Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
|
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 31.10.2025 (PÁ) |
|
|
Balík do ruky | 79 Kč* | 31.10.2025 (PÁ) |
|
|
PPL v České Republice | 95 Kč* | 31.10.2025 (PÁ) |
|
|
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 03.11.2025 (PO) |
| * K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
|||
| Způsob platby | Cena | |
|
|
Twisto | ZDARMA |
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč |
|
|
Bankovním převodem předem | ZDARMA |
|
|
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
| 79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |