Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)

Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)
Autor Robert B. Cialdini
Jazyk: Česky
Vazba: vázaná
Počet stran: 404
Rok vydání: 2016
Běžná cena: 399 Kč
Sleva: 30%
Naše cena: 278 Kč
Skladem
Přidat do košíku
NÁŠ TIP: Zaplatím, až knihu doma otevřu (platbu naleznete v košíku)
Když nyní objednáte,
doručíme 13.05.2024 (PO)
Rozměry: 222x153x30mm
Váha: 662g
Nakladatel: Jan Melvil Publishing
EAN: 9788075550149
ISBN: 978-80-7555-014-9
Kód D0347720

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. V knize se dozvíte:

Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé

Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít

Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč

Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí

O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek

Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet

Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků

Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.

Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti IN-FLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.

Způsob dopravy Cena Kdy zboží obdržím?
Osobní odběr zásilkovna Osobní odběr zásilkovna
Více než 200 poboček po ČR
69 Kč* 13.05.2024 (PO)
Balík do ruky Balík do ruky 79 Kč* 13.05.2024 (PO)
Balík na poštu Balík na poštu 79 Kč* 13.05.2024 (PO)
PPL v České Republice PPL v České Republice 95 Kč* 13.05.2024 (PO)
PPL na Slovensku PPL na Slovensku 199 Kč* 14.05.2024 (ÚT)
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.

Uvedené ceny jsou včetně DPH
Způsob platby Cena
Twisto Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce zásilkovna Hotově na pobočce zásilkovna 39 Kč
Bankovním převodem předem Bankovním převodem předem ZDARMA
Dobírka Dobírka 39 Kč
Více než 1400 míst k odběru Více než 1400 míst k odběru

Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.

Nejlepší ceny dopravy
Česká pošta PPL Zásilkovna
79 Kč 95 Kč 69 Kč

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace