| Autor | Miles Young |
|---|---|
| Jazyk: | Česky |
| Vazba: | vázaná |
| Počet stran: | 288 |
| Rok vydání: | 2018 |
| Běžná cena: | 199 Kč |
|---|---|
| Sleva: | 25% |
| Naše cena: | 149 Kč |
| Ihned k odeslání | |
| Rozměry: | 256x194x21mm |
|---|---|
| Váha: | 974g |
| Nakladatel: | Svojtka&Co. |
| EAN: | 9788025621592 |
| ISBN: | 978-80-256-2159-2 |
| Kód | D0411448 |
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům.
Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce.
Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
| Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
|
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 30.10.2025 (ČT) |
|
|
Balík do ruky | 79 Kč* | 30.10.2025 (ČT) |
|
|
PPL v České Republice | 95 Kč* | 30.10.2025 (ČT) |
|
|
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 03.11.2025 (PO) |
| * K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
|||
| Způsob platby | Cena | |
|
|
Twisto | ZDARMA |
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč |
|
|
Bankovním převodem předem | ZDARMA |
|
|
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
| 79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |