Autor | Eric Ries |
---|---|
Jazyk: | Anglicky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 320 |
Rok vydání: | 2011 |
Běžná cena: | 469 Kč |
---|---|
Sleva: | 29% |
Naše cena: | 335 Kč |
Nyní nedostupné |
Rozměry: | 233x154x27mm |
---|---|
Váha: | 415g |
Nakladatel: | Penguin Books Ltd |
EAN: | 9780670921607 |
ISBN: | 978-0-670-92160-7 |
Kód | D0382019 |
Most new businesses fail. But most of those failures are preventable. This title offers a fresh approach to business that's being adopted around the world. It describes learning what your customers really want, testing your vision continuously, and adapting and adjusting before it's too late.
Způsob dopravy | Cena | |
![]() |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* |
![]() |
Balík do ruky | 79 Kč* |
![]() |
PPL v České Republice | 95 Kč* |
![]() |
PPL na Slovensku | 199 Kč* |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
![]() |
Twisto | ZDARMA |
![]() |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč |
![]() |
Bankovním převodem předem | ZDARMA |
![]() |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
![]() |
![]() |
![]() |
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |