| Rozměry: | 
                248x174x25mm | 
              
              
                | Váha: | 
                700g | 
              
            
              | Nakladatel: | 
              Grada | 
            
            
              | EAN: | 
              9788024725451 | 
            
            
              | ISBN: | 
              978-80-247-2545-1 | 
            
          
            | Kód | 
            D0101588 | 
          
        
          Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Jak byly skvělé? Po své transformaci vytvářely tyto firmy kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více, než společný výkon největších světových společností, jako např. Coca-Cola, Intel, General Electric a Merck. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco d ruhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky: Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti. Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace. Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří. "Některé klíčové koncepce objevené ve studii," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí." Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat?
         
        
  
    
      | Způsob dopravy | 
      Cena | 
        Kdy zboží obdržím? | 
    
  
  
      
        
             
         | 
        Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR | 
        
            69 Kč*
         | 
          
            Pozítří (ČT)
           | 
      
      
        
             
         | 
        Balík do ruky | 
        
            79 Kč*
         | 
          
            Pozítří (ČT)
           | 
      
      
        
             
         | 
        PPL v České Republice | 
        
            95 Kč*
         | 
          
            Pozítří (ČT)
           | 
      
      
        
             
         | 
        PPL na Slovensku | 
        
            199 Kč*
         | 
          
            10.11.2025 (PO)
           | 
      
    
      * K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. 
  Uvedené ceny jsou včetně DPH | 
    
  
  
    
      | Způsob platby | 
      Cena | 
    
  
  
      
        
             
         | 
        Twisto | 
        
             ZDARMA
         | 
      
      
        
             
         | 
        Hotově na pobočce zásilkovna | 
        
            39 Kč
         | 
      
      
        
             
         | 
        Bankovním převodem předem | 
        
             ZDARMA
         | 
      
      
        
             
         | 
        Dobírka | 
        
            39 Kč
         |