Rozměry: |
225x165x10mm |
Váha: |
274g |
Nakladatel: |
Siria |
EAN: |
9788090636705 |
ISBN: |
978-80-906367-0-5 |
Kód |
D0315813 |
Kniha proto svižnou a čtivou formou shrnuje, co musí ve firmě fungovat, aby fungovala také interní komunikace, jaká je praxe ve firmě, jaké jsou cílové skupiny a komunikační kanály a jak je využívat. Přináší manažerům fígle, s jejichž pomocí mohou firemní komunikaci zlepšit, zabývá se i krizovou interní komunikací a rozebírá velké množství malérů a průšvihů, které mohou v interní komunikaci nastat.
Čtenář se dozví, co v interní komunikaci nedělat a čemu se vyhnout, a za každou kapitolou najde tipy k zamyšlení, díky kterým si může uvědomit, co by se právě v jeho firmě dalo zlepšit.
Kniha se bude hodit všem specialistům a manažerům interní komunikace, pracovníkům lidských zdrojů, manažerům a vůbec všem, kdo v rámci své práce musí organizovaně komunikovat s kolegy. Ocení ji také studenti managementu, marketingu, personalistiky a sociálních věd.
Způsob dopravy |
Cena |
Kdy zboží obdržím? |
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč*
|
02.04.2024 (ÚT)
|
|
Balík do ruky |
79 Kč*
|
02.04.2024 (ÚT)
|
|
Balík na poštu |
79 Kč*
|
02.04.2024 (ÚT)
|
|
PPL v České Republice |
95 Kč*
|
02.04.2024 (ÚT)
|
|
PPL na Slovensku |
199 Kč*
|
04.04.2024 (ČT)
|
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby |
Cena |
|
Twisto |
ZDARMA
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna |
39 Kč
|
|
Bankovním převodem předem |
ZDARMA
|
|
Dobírka |
39 Kč
|