Rozměry: |
235x171x33mm |
Váha: |
957g |
Nakladatel: |
Argo/Dokořán |
EAN: |
9788072036714 |
ISBN: |
80-7363-010-9 |
Kód |
D0014641 |
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
Způsob dopravy |
Cena |
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč*
|
|
Balík do ruky |
79 Kč*
|
|
Balík na poštu |
79 Kč*
|
|
PPL v České Republice |
95 Kč*
|
|
PPL na Slovensku |
199 Kč*
|
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby |
Cena |
|
Twisto |
ZDARMA
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna |
39 Kč
|
|
Bankovním převodem předem |
ZDARMA
|
|
Dobírka |
39 Kč
|