Rozměry: |
247x172x16mm |
Váha: |
466g |
Nakladatel: |
Grada |
EAN: |
9788024753669 |
ISBN: |
978-80-247-5366-9 |
Kód |
D0257196 |
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Způsob dopravy |
Cena |
Kdy zboží obdržím? |
|
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč*
|
25.04.2024 (ČT)
|
|
Balík do ruky |
79 Kč*
|
25.04.2024 (ČT)
|
|
Balík na poštu |
79 Kč*
|
25.04.2024 (ČT)
|
|
PPL v České Republice |
95 Kč*
|
25.04.2024 (ČT)
|
|
PPL na Slovensku |
199 Kč*
|
29.04.2024 (PO)
|
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.
Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby |
Cena |
|
Twisto |
ZDARMA
|
|
Hotově na pobočce zásilkovna |
39 Kč
|
|
Bankovním převodem předem |
ZDARMA
|
|
Dobírka |
39 Kč
|