Autor | Helena Horáková |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 104 |
Rok vydání: | 2014 |
Běžná cena: | 182 Kč |
---|---|
Sleva: | 2% |
Naše cena: | 179 Kč |
Nyní nedostupné |
Rozměry: | 250x176x7mm |
---|---|
Váha: | 216g |
Nakladatel: | Idea Servis |
EAN: | 9788085970814 |
ISBN: | 978-80-85970-81-4 |
Kód | D0371746 |
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
Způsob dopravy | Cena | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | |
Balík do ruky | 79 Kč* | |
Balík na poštu | 79 Kč* | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |