Marketingová komunikace

Marketingová komunikace
Autor Miroslav Foret
Jazyk: Česky
Vazba: Kniha + CD/DVD
Počet stran: 488
Rok vydání: 2011
Běžná cena: 890 Kč
Sleva: 26%
Naše cena: 659 Kč
Skladem
Přidat do košíku
NÁŠ TIP: Zaplatím, až knihu doma otevřu (platbu naleznete v košíku)
Když nyní objednáte,
doručíme 23.04.2024 (ÚT)
Rozměry: 225x167x37mm
Váha: 1415g
Nakladatel: Edika
EAN: 9788025134320
ISBN: 978-80-251-3432-0
Kód D0134024

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě problematice marketingové komunikace Dozvíte se: - jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy - jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory - co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována - jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl - jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat - že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst - jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst - na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum - jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt - jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství - kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň - jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě - kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad. - jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit - jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli. Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.

Způsob dopravy Cena Kdy zboží obdržím?
Osobní odběr zásilkovna Osobní odběr zásilkovna
Více než 200 poboček po ČR
69 Kč* 23.04.2024 (ÚT)
Balík do ruky Balík do ruky 79 Kč* 23.04.2024 (ÚT)
Balík na poštu Balík na poštu 79 Kč* 23.04.2024 (ÚT)
PPL v České Republice PPL v České Republice 95 Kč* 23.04.2024 (ÚT)
PPL na Slovensku PPL na Slovensku 199 Kč* 25.04.2024 (ČT)
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.

Uvedené ceny jsou včetně DPH
Způsob platby Cena
Twisto Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce zásilkovna Hotově na pobočce zásilkovna 39 Kč
Bankovním převodem předem Bankovním převodem předem ZDARMA
Dobírka Dobírka 39 Kč
Více než 1400 míst k odběru Více než 1400 míst k odběru

Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.

Nejlepší ceny dopravy
Česká pošta PPL Zásilkovna
79 Kč 95 Kč 69 Kč

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace