Marketing podle cílových skupin

Marketing podle cílových skupin
Autor Florian Allgayer , Jochen Kalka
Jazyk: Česky
Vazba: vázaná
Počet stran: 272
Rok vydání: 2008
Běžná cena: 449 Kč
Sleva: 24%
Naše cena: 341 Kč
Nyní nedostupné
Rozměry: 232x171x23mm
Váha: 883g
Nakladatel: CPRESS
EAN: 9788025116173
ISBN: 978-80-251-1617-3
Kód D0098500

Kdo vlastně kupuje tyčinku Mars? A proč ten někdo kupuje tyčinku Mars? A koupí si ten, který kupuje tyčinku Mars třeba taky balení Persilu? Jakým autem vlastně jezdí tento člověk, který kupuje Mars a Persil? Odpovědi na otázky toho druhu podává tato kniha. Přesně 32 skupin osob, jejichž životní rytmus je zcela rozdílný, jsme si tak prohlédli zblízka. A co zákazníci prozrazují, to si přečtěte sami...

Způsob dopravy Cena
Osobní odběr zásilkovna Osobní odběr zásilkovna
Více než 200 poboček po ČR
69 Kč*
Balík do ruky Balík do ruky 79 Kč*
Balík na poštu Balík na poštu 79 Kč*
PPL v České Republice PPL v České Republice 95 Kč*
PPL na Slovensku PPL na Slovensku 199 Kč*
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně.

Uvedené ceny jsou včetně DPH
Způsob platby Cena
Twisto Twisto ZDARMA
Hotově na pobočce zásilkovna Hotově na pobočce zásilkovna 39 Kč
Bankovním převodem předem Bankovním převodem předem ZDARMA
Dobírka Dobírka 39 Kč
Více než 1400 míst k odběru Více než 1400 míst k odběru

Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.

Nejlepší ceny dopravy
Česká pošta PPL Zásilkovna
79 Kč 95 Kč 69 Kč

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace