Autor | Jitka Vysekalová |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 248 |
Rok vydání: | 2010 |
Běžná cena: | 219 Kč |
---|---|
Sleva: | 17% |
Naše cena: | 182 Kč |
Skladem |
Rozměry: | 202x146x14mm |
---|---|
Váha: | 312g |
Nakladatel: | Fortuna |
EAN: | 9788071689799 |
ISBN: | 80-7168-979-3 |
Kód | D0089464 |
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Způsob dopravy | Cena | Kdy zboží obdržím? | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | 24.04.2024 (ST) | |
Balík do ruky | 79 Kč* | 24.04.2024 (ST) | |
Balík na poštu | 79 Kč* | 24.04.2024 (ST) | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | 24.04.2024 (ST) | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | 26.04.2024 (PÁ) | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |