Autor | Miloš Toman |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 137 |
Rok vydání: | 2013 |
Běžná cena: | 218 Kč |
---|---|
Sleva: | 22% |
Naše cena: | 170 Kč |
Nyní nedostupné |
Rozměry: | 205x145x14mm |
---|---|
Váha: | 210g |
Nakladatel: | Management Press |
EAN: | 9788072611652 |
ISBN: | 978-80-7261-165-2 |
Kód | D0107073 |
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
Způsob dopravy | Cena | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | |
Balík do ruky | 79 Kč* | |
Balík na poštu | 79 Kč* | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |