Autor | Wally Olins |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 200 |
Rok vydání: | 2016 |
Běžná cena: | 299 Kč |
---|---|
Sleva: | 28% |
Naše cena: | 215 Kč |
Nyní nedostupné |
Rozměry: | 234x173x21mm |
---|---|
Váha: | 406g |
Nakladatel: | Slovart |
EAN: | 9788075290472 |
ISBN: | 978-80-7529-047-2 |
Kód | D0291013 |
Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci? Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá o marketing, obchod nebo současnou kulturu.
Způsob dopravy | Cena | |
Osobní odběr zásilkovna Více než 200 poboček po ČR |
69 Kč* | |
Balík do ruky | 79 Kč* | |
Balík na poštu | 79 Kč* | |
PPL v České Republice | 95 Kč* | |
PPL na Slovensku | 199 Kč* | |
* K objednávce bude připočteno balné ve výši 10 Kč, cena za dobírku není zahrnuta v ceně. Uvedené ceny jsou včetně DPH |
Způsob platby | Cena | |
Twisto | ZDARMA | |
Hotově na pobočce zásilkovna | 39 Kč | |
Bankovním převodem předem | ZDARMA | |
Dobírka | 39 Kč |
Vyzvedněte si svou objednávku na jedné z více než 200 poboček zásilkovny. Pomocí formuláře nebo mapy vyberete jedno z výdejních míst a zboží si vyzvednete třeba cestou z práce. Zaplatit můžete předem, případne přímo na pobočce.
79 Kč | 95 Kč | 69 Kč |